dijous, 11 de desembre del 2008

L'AMOR

L'Amor és un sentiment i una passió.
Un delit, un mirament i un grat anhel.
Un bes, una carícia que sigui fidel.
l'instant d'un inici i una il·lusió.

L'Amor a la mare i la teva nació.
A les Arts i la Cultura. Mar, terra i cel.
L'amistat sense cap engany ni cap recel.
Estimar la Pau amb tota la devoció.

L'Amor a les llibertats i als ideals.
A les creences i la independència
i a totes les races i llengües vitals.

L'Amor té que ser la pura essència
del teu "jo" i del teu cor, que seran senyals,
perquè el desamor no faci presència.
© A. Bertran A.

3 comentaris:

mia ha dit...

Com sempre el Sr.Beltran passa de les paraules més tendres a les més punyents... en els seus relats o poesies...
Nota: (Per la Núria)
De cara a final de mes quan podem fer un mercat de bijutera? La´Kriss, la Sonia i jo ja estem apuntades. Tu diras doncs?

Núria ha dit...

Estic molt d'acord en el que diu la Mia. No se si l'Antoni arrivarà a llegir els comentaris, però. M'agrada la seva beligerància, la seva constància, el fet de no sesaprofitar mai la oportunitat per fer crítica dels temps passats, tantes coses...
Per la Mia, per totes vosaltres...M'han donat un munt de genere italià que el puc vendre al 50%, per tant, abans que ningú ho sàpiga, us ho dic...per mi, quan vulgueu. Jo estic a la vostra disposició. Us poseu d'acord en els horaris, i m'ho dieu. Per la nostra part, mia, t'hem d'encarregar cava. Aquesta tarda t'ho dic. Fins aviat!

mia ha dit...

molt bé però el meu missatge és del 11 de desembre.... ejem! gracies per contestar...
De totes formes li comentaré a la Cristina i les amigues per si els interesa!